Marc García
-
07/11/2011
De nou un altre empat a zero, en la visita al Municipal de Viladecans sota una intermitent pluja que faria dificultar una mica més el joc del conjunt blanc-i-verd (negre-i-verd en aquesta jornada).
I no és un empat a zero que pugui donar a la preocupació per falta d’arribades i d’ocasions, perquè va ser tot el contrari, ja que en aquest apartat va superar en escreix a l’equip local.
Primera meitat, amb bastant igualtat tot i que el Sants serà qui porti la iniciativa del joc. Tot i així, la agressiva pressió local farà que els visitants no es sentissin agust a sobre del terreny de joc.
Després del descans, els locals no podran imprimir una defensa tant marcada com en els primers tres quarts d’hora, i el Sants ho aprofitarà posant una marxa més i disposar de clares ocasions de gol que no es van materialitzar (com dues ocasions de Peque en un quart d’hora que no van entrar per un pam, o diversos xuts que van rebotar en algun defensor a prop de la línea de gol ja amb el porter venut). Ja se sap, que com diu el tòpic: “quan la pilota no vol entrar, no entra”. I així va ser, ja que Quim només sortir al terreny de joc i pràcticament sobre el xiulet final, va veure com una rematada de cap li marxava alta per no-res. A més, la U.E.Sants, veurà com finalment acabarà el partit amb 9 homes per dobles amonestacions, cosa que li farà doncs estar obligat a vegades de defensar que no pas de l’atac.
Per tant, empat contra uns dels equips que marxava en la zona mitja-baixa de la classificació, però que al ser a domicili, vist el domini i en les condicions que es va donar el matx, pot donar-se com a un resultat més aviat positiu.
Propera jornada d’avaluació contra un dels equips de mitja taula com l’EFAC Almacelles a les 17h. de la tarda al camp de l’Energia, ja que al migdia es donarà lloc a la Presentació de tots els equips de l’entitat al Camp de La Bàscula.