IMPORTANT
Home / Noticies / Cròniques / Bona primera part

Bona primera part

Hospitalense B 1 – Juvenil B 5

 

Bona primera part

 

L’equip va sortir molt motivat i amb la clara idea de marcar molt gols; pressió, intensitat, ganes i al minut quatre, una falta directa molt ben llançada pel Sergi Roda, va significar el primer gol.

Ràpidament  (minut 5 ) va arribar el segon, obra del Julián, que iniciava la seva matinal de gols (4); va repetir , als minuts 16, 18 i 25.  El resultat era clar ja a la mitja hora de partit, tot semblava indicar una golejada, però aquí es van acabar les ideees i els gols.

 

Ens vam relaxar una mica, el contrari va posar-hi més ganes i el partit es va equilibrar. Prova d’això va ser el gol que ens van fer , segurament causat per un excès de confiança de l’equip.

 

A la segona part, domini improductiu perquè no vam acertar entre els tres pals; fins hi tot, vam fallar el llançament d’un penal. Ells tampoc ens van inquietar i el resultat va ser el mateix que a la primera part.

 

 

 

Jordi P.

jpeiro2@xtec.cat

Check Also

La crònica de l’Albert Postils

El Castelldefels i els errors propis interrompen la marxa triomfal del Sants (2-0) L’equip blanc-i-verd …