Marcador injust
De la mateixa manera que en el partit d’anada, encara que amb millor joc i resultat, diumenge vam sortir decebuts. Decebuts perquè el marcador, al meu parer, va ser totalment injust. L’equip va jugar bé, va combinar i va arribar en infinitat d’ocasions a la porteria contraria, tant pel mig com pels extrems. Es van veure regats, es va centrar, es van provocar córners i es va rematar en una multitud d’ocasions (no sempre bé, però es va rematar), no obstant, la pilota no entrava, no volia entrar.
Crec que, com deia el nostre Delegat a l’entrevista del final del matx, ni que haguéssim jugat deu hores seguides la pilota hagués entrat. Ja sigui per rematades fallides, ja sigui per les aturades impressionants del porter rival, ja sigui per mala sort, la pilota, de moment, no li dona la gana d’entrar.
Els nois, des del primer moment, van treballar. Van jugar amb intensitat i voluntat de guanyar. En definitiva hi van posar tot el que tenien i sembla ser que tenen de tot menys gol.
De fet, aquesta es una qüestió de la que parlem des de principi de temporada i s’ha de corregir. Caldria potser entrenar més aquesta faceta del joc. Rematar, rematar i rematar fins que s’agafi la confiança necessària per fer-ho amb encert durant els partits.
Bé, fora del detall de la manca de gol (de certa importància al futbol) vam veure un bon partit en el que hi va haver emoció fins al final.
A la grada la nostra afició es va divertir i va patir. Es van passar molts nervis, sobretot al final de la segona part ja que, tot i que el joc semblava controlat, eren molts els que esperaven, temien, la ja famosa “cagata”.
Finalment, bona tarda de futbol que malauradament no es va poder rematar amb una victòria.
Destaquem com sempre la part positiva. Es va jugar bé i es comença la segona volta amb un punt més que la primera.
FORÇA SANTS!!! FORÇA CADET D!!!
FITXA DEL PARTIT
Data 14/02/2016
Estadi: Camp de Futbol de l’ Energia (Barcelona)
Sants U.E.: Francesc Milian (Nicolau Farreras), Marc Vall (Sergio Corroto, Marc Vall), Oscar LoKa, Eloi Ibañez (Pau Moreno), Roger Guarro, Aleix Batlles, Pol Clarés, Oscar Carulla, Marc Vidal, Pau Moreno (Marco Sodano) i Guillem Font (Alex Almirall)
Entrenador: Josep Forns Soler.
Mercat Nou Magoria,S.E.A: Gerard González, Yasin Boutaliss, Guillem Muñoz, Dereck Hermano, Carles Marín, Alex Martínez, Álvaro López, Jordi Estrem, Pol Sáez, Alex Montes i Adam Bordonada.
Àrbitre: Jordi Berenguer Puchades


