En aquesta nova edició del programa rebem a l’estudi al Benjamí A. Ens visiten el tècnic, el David Fernández, el delegat, el Miguel Domínguez i tres jugadors de l’equip: el Goyo, el Marc i l’Alex. Ens expliquen com està anant la temporada i quins reptes ens marquen per aquest curs.
D’altra banda, a l’espai del futbol base parlem d’un Infantil A, un equip que està imparable i que busca, a més, batre un parell de rècords aquesta temporada. També, fem balanç de com els hi van les coses a les noies del femení juvenil-cadet gràcies a l’Andrea Mateu.
L’Steffano del Juvenil A és qui es sotmet a examen i el duel és entre el Michu i el Ricard. El qui és qui el contesta el Juanjo Montero, tècnic del primer equip de futsal. I parlem també de futsal amb el Miguel Ángel Tarrasa.
Recordeu que el Força Sants s’emet els dijous a les 20h i els dissabtes a les 15h a Sants3ràdio. En aquest link podeu recuperar el darrer programa.