IMPORTANT
Home / Noticies / Àrea social / El culer de la setmana es del Sants

El culer de la setmana es del Sants

El cinquè culer el trobem a Moscou. La setmana del 22 al 29 de setembre del 2014.

El culer de la setmana. En Josep des de Moscou

La Transmissió d’en Puyal ha trobat a Moscou (Rússia) el cinquè culer perdut. En Josep Amigó va néixer a Barcelona i va escapar cap Moscou amb 45 anys. Ara, a Rússia, hi ha trobat la seva parella amorosa, treballa, com a hobby, en un gimnàs fent d’entrenador de cycling. Ens explica com viu els partits de futbol del Barça a Rússia, on confessa que “hi ha gent gairebé més culé que jo”.

Fitxa tècnica


En Josep Amigó des de Moscou, a la catedral de San Basilio
Nom: Josep Amigó

Edat: 47 anys

On viu: Moscou (Rússia)

On va néixer: Barcelona (Catalunya)

Professió: Professor

Com es viu el Barça a Rússia?

Si el Barça és un fenomen mundial, en Josep ens confessa que a Moscou és“impressionant”. De fet, el català ens explica que “a Rússia la gent és molt culer. No puc dir que ho siguin més que jo, però la bogeria pel Barça és espectacular”. El Josep viu els partits amb una colla d’amics on el van a veure en un bar.

Com porteu el tema del fred a Moscou?

En Josep ens confessa que aquest hivern no ha fet gaire fred, però s’ha arribat als “22 graus sota zero”. No està gens malament! Sembla que per suportar el fred, els russos apliquen “la medicina de l’alcohol” perquè ens explica en Josep que “es beuen l’aigua dels floreros”. Tant és així, que el barceloní ens revela que “abans del partit, els russos s’asseuen a dinar i es beuen una botella de whisky o una botella de ron”. Una bona preparació pre partit.

T’enyores de Barcelona?

“Estic molt content d’haver vingut aquí a Moscou. Òbviament que enyores algunes coses de casa teva, però és normal”. En Jordi ens explica que va jugar a futbol durant molts anys a la UE Sants i fins i tot va coincidir amb Barbarà, membre del cos tècnic actual del Barça. La seva passió és tant, que fins i tot ens fa arribar la fitxa amb la que va jugar a la UE Sants.

 

 

IMG-20140920-WA0035 IMG-20140920-WA0034 IMG-20140920-WA0033

 

Check Also

El proper diumenge 14, contra l’Hospi