SANTS UE, C: Fran Milián, Aleix Batlles, Roger Guarro, Guillem Font, Marc Ramirez, Pau Moreno, Eloi Ibáñez, Pol Clares, Marco Sodano, Gabirel Albuquerque i Daniel Rodrigues.
ESCOLA F ANGEL PEDRAZA, A: Pablo Puyalto, Marc Capilla, Xavier Delafuente, Eric Fuentes, Santiago Bermudez, Eric Cuartero, Sergio Delgado, Ze Carlos Omar Huachaca, Ivan Pallarola, Carlo Guaman i Pablo Rubio.
Canvis: Marc Tarradas, Pol García i Jose Manuel Aquino (per Fran, Eloi i Marco al descans), Eloi i Marco (per Pau i Gabri, al 53).
Camp: Municipal Ibèria, 04 d´octubre de 2014, 09:10 hores.
Àrbitre: Sergio Manjón
Resultat: 3-1 (1-1 a la mitja part).
“I es fa trist esperar cada dia
el cel roig i el sol que ja se’n va,
i es fa fosc esperar cada dia
perquè esperes, i esperes, i esperes
i vols demà, però encara és ahir,”
(“Es fa llarga l´espera”, lletra d´en Pau Riba, versionada per Quico Pi de la Serra i Mª del Mar Bonet, 1979).
Si, nois!!Què llarga s´ha fet l´espera! L´últim partit dels nois…el 31 de maig contra el Singuerlin! Com es trobava a faltar aquesta salseta!! Però tot arriba, i avui finalment hem retornat a la “normalitat”(??) futbolera. No podem dir que el club ens ho hagi posat fàcil la pretemporada. No és normal que un club d´aquesta categoria tingui tantes errades continuades amb un sol grup: sense material, sense els nois necessaris, sense mig camp per entrenar, camp de joc a l´exili, sense roba….moltes converses, moltes promeses.. i finalment només queda aquell cantant de veu trencada cantant-nos… “La vita es así…; no la he inventado yoooooooo….oooooo”.
Però avui pares i nois estàvem citats a les 8 del matí per arrencar la temporada. I així ha estat!!. Amb el gruix de l´any passat i les incorporacions d´altres nois, sota la batuta d´en Jordi com a nou entrenador, s´ha format un equip que té ja l´experiència dels de segon any (que s´ha de veure al camp) i les bones maneres i ganes dels que s´incorporen. Amb nova defensa, posicions canviades i amb només el bagatge de dos amistosos jugats, el partit d´avui era un tant incert per veure com l´encararien els nois. L´Aleix, que ara està amb els companys del B, ha vingut, però no agrairé la seva presència perquè això es fa amb gent que no és del grup, i el “ninu” és de la família.
L´inici del matx, ha respost a aquesta idea; minuts de tanteig, els nois cercant la seva posició al camp i treballant l´esquema del nostre entrenador: construir la possessió des de darrere. Als 6 minuts el Pedraza feia el seu primer xut sobre la nostra porteria. Anant despertant-nos, al minut 8 una bona jugada d´en Pol, molt actiu en aquesta primera part, acaba en una passada sobre banda esquerre on Dani no pot arribar. Dos minuts més tard, una falta assenyalada en aquesta mateixa banda, és executada pel Pol de forma magistral al pal llarg, suposant l´1-0. Gran gol. L´Infantil C s´ha tret la son de les orelles i ha tingut al llarg d´uns minuts la possessió de la pilota i del terreny de joc, apretant al rival sobre el seu camp: als 11 en Gabri xuta a l´esquerre de la porteria, als 15 en Dani té una bona opció dins l´àrea, als 18 xut d´en Pau, als 19 gran jugada de l´Aleix que puja la pilota, pel xut final d´en Pol fregant el pal esquerre de la porteria rival. Eren els millors minuts del Sants. A partir del minut 20 el Pedraza s´ha començat a estirar i els hem deixat el control del joc i això en futbol és una invitació al perill. Al 21 han advertit amb un xut alt sobre en Fran i el seu atac ha estat constant per la nostra banda esquerre. Dues combinacions dels nostres han estat a punt de ser aprofitades per Marco; però alhora perdíem el tempo del joc i l´aixecament del cap per cercar el company. Finalment al 33 ha passat allò que ja es veia: un xut alt i llunyà ha estat suficient per entrar a la nostra porteria: 1-1. Empat injust, però empat (f”ubol is fubol”, Vujadin Boskov, dixit). Així, amb un mal sabor de boca arribava el descans.
La segona part s´ha iniciat amb l´Infantil C amb ganes de cercar la bimba i fer una mica més de pressió. Semblava que ho teníem, però a mesura que passaven els minuts perdíem força i intensitat sobre el rival i deixàvem que els contraris la juguessin. Perdre el migcamp i llençar pilotes sense mirar és regalar el joc. Al minut 8 un llençament de falta del Pedraza ha acabat al nostre travesser, i l´afició ja ensumava vells fantasmes. El bon treball defensiu d´en Roger i l´Aleix darrere no acabava de connectar amb una medul.lar mal posicionada. Corria el rellotge i arriba el minut 20, el segon pal del Pedraza i l´ai al cor de l´afició santsenca. “No pot ser; no ens ho mereixem”. Crits i ànims des de la grada. Pressió externa, pressió interna. Canvis de posició al terreny de joc. En Dani avisa amb xut llunyà des de l´esquerre; en Marco, molt actiu i molt intens al partit, fot un pal al 22 (uiiiiii!!!!) i arriba a en Jose Manuel que, escorat a l´esquerre de la porteria rival, llença un fort xut dins l´àrea perquè marqui el Pedraza en pròpia porta…GOOOOOOLLLL!!!!!, 2-1 pel Sants. Un minut més tard, gran combinació Aleix-Jose Manuel per la dreta i arriba a peus d´en Dani que, des de la frontal, marca de fort xut creuat. Un gran gol!!!!, 3-1. Comença el compte enrere i els visitants es posen nerviosos; pressió i moltes faltes sobre els nostres nois. El trencilla treu targetes per la pressió exterior, però les ha de treure abans per evitar el joc brut. El canvi posicional d´en Jose Manuel i en Dani ens afavoreix a dalt, mentre per darrere la contundència d´Aleix i Guillem, la fredor d´en Roger i en Marc, i el treball defensiu d´en Pau, Eloi i Polete, ens fa aguantar el tipus amb l´ajut de la resta en els suports. Amb alguna esbroncada a les acaballes, arriba el final del partit. Hem guanyat!!
Toca, com sempre, gaudir avui de la victòria i començar la reflexió demà pel treball de la setmana. Hem de corregir coses, aixecar el cap, no perdre el posicionament sobre el camp, treballar les passades i millorar la intensitat en la recuperació de pilota. La generositat de l´esforç de l´Aleix s´ha d´encomanar a la resta perquè les línies es busquin, treballin i no estiguin tan llunyanes com en algunes fases del matx. N´hi ha ganes i n´hi ha futbol. N´hi ha nois i n´hi ha entrenador! Endavant Jordi, treball a tope!!. Treballem per la segona victòria la setmana vinent! Força Infantil C! Força Sants!!.
ZONA MIXTA
Extret de http://santsfutbolin.wordpress.com/