Intens partit a Badalona entre els colíders en un matx marcat
per les errades arbitrals
SISTRELLS, CF, B: Arnau Peña, Aitor Va, Hector Ruiz, Biel Ramos, Izan Lamadrid, Aleix Hernandez, David Fuentes, Marc Boixo, Lucas Barahona, Arnau Morales i Lluis Romero.
SANTS UE, C: Fran Milián, Eloi Ibáñez, Roger Guarro, Guillem Font, Marc Ramirez, Pau Moreno, Oscar Carulla, Pol Clares, Gabriel Albuquerque, Sergio Corroto i Daniel Rodrigues
Canvis: Marc Tarradas, Polete García, Jose Manuel Aquino i Marc Lozano (per Fran, Dani, Sergi i Eloy al descans), Dani i Eloy (per Gabri i al 60).
Camp: Zona Esportiva Can Cabanyes, 25 d´octubre de 2014, 13:15 hores.
Àrbitre: Andrei Valentin Gindac
Resultat: 2-2 (1-1 a la mitja part).
“El futbol no es un juego perfecto. No comprendo por qué se quiere que el árbitro lo sea”. Quina gran frase! Com ens sentim avui d´identificats. És una frase de l´exàrbitre internacional italià Perluigi Collina. No hem de caure amb els tipismes d´aquest esport, però s´ha de reconèixer que avui ens ha tocat un col.legiat amb moltes carències i que ha influït en el resultat final, xiulant decisions controvertides al llarg del partit i un penal molt més que discutible. És ingrat perdre un matx que no creus merèixer perdre, però és així l´esport i són variables amb les què tot esportista professional ha de comptar. Allò important, crec, és que els nois continuin progressant, avançant, analitzant i corregint les errades i millorant com a esportistes i persones. L´Oscar Carulla i el Marc Lozano ens han acompanyat aquesta jornada i a l´igual que a l´Aleix, no els agraeixo la seva presència perquè tots dos són de la família i s´agraeix en tot cas als forans. Vull remarcar abans de tot l´actitud dels nois sota un sol africà, l´actitud dels pares, d´entrega i suport a l´equip i la concentració del nostre entrenador en el moviment de les peces sobre el camp. Dit això….
…I SAANTS! I SAANNNTSS! I SAANTS-I SAAANTSS-I SAAANNTS!!!, ha estat el crit que ha acompanyat l´Infantil C al llarg del partit. Una menció especial pels pares, que no han parat d´animar al llarg de tot el matx. Un 10 per tots!!!
Els nostres inicis de partit estan mancats d´intensitat i els equips se n´aprofiten del nostre desconcert i tedi; com si la força la deixéssim al crit de guerra de l´equip abans de començar. La pressió al mig camp, amb el suport de totes les línies, ha de ser més intensa perquè no pugi línies el rival i els regalem la possessió de la pilota. Afortudanament la nostra defensa continua en estat de gràcia: bon partit de tota la línia, Marc, Roger, Guille, Marc Lozano han estat molt bé i centrats al tall. Per davant vull remarcar avui el treball d´en Pau que ha fet un matx molt complert no només en tasques de suport i tall sinò de distribució. Bravo Pau!
Fins als 7 minuts els locals no s´han acostat a la porteria defensada per en Fran en un xut alt, però semblava que ens tenien més tancats sobre el nostre camp davant la falta de control a la medular. Tot i així, hem de recordar que els seus puntes havien fet un tratge als equips rivals a les jornades anteriors. Fins llavors només una passada als 3 minuts d´en Gabri a Dani i una altra d´en Pau sobre Dani als 8, eren la nostra màxima expressió ofensiva. Passat l´inevitable inici, als 17 en Dani supera la línia defensiva local i passa l´Eloi, que xuta perquè aturi el porter. Un minut més tard, un córner a favor centrat pel Pol és rematat per Pau a dins de la xarxa, GOOOOLLLL!!!!, 0-1. Hem gaudit llavors d´uns bons minuts de l´Infantil C que s´ha agradat: als 20 en Roger xuta dins l´àrea, xut que rebutja el porter; als 21 en Pau fa una bona passada a Dani; als 22 xut alt d´en Guille que a punt estar d´entrar, als 25 l´Eloi en posició d´extrem fa una centrada a en Sergi que rellisca i cau a terra: diverses opcions però cap concreció. I al futbol, no val a badar, així que als 27, una “sorprenent” sortida de córner per part del Sistrells ens agafa embadalats, envien la pilota dins l´àrea i arriba fins al segon pal on davant la nostra passivitat els locals marquen l´empat, 1-1. Després d´uns instants de desconcert, el Sants ha començat a recuperar el joc, però sense cercar la passada senzilla i vertical. Amb l´empat al marcador hem arribat a la mitja part.
La segona part l´hem iniciat amb molta força, tal com si haguéssim entès per primer cop que no podíem caure en la nostra habitual complaença: als 30 segons, xut d´en Jose Manuel; al minut, xut picat d´en Gabri; al minut 2 xut d´en Pol i al 3 xut d´en Gabri. El joc es desenvolupa al seu camp i ens fa prendre confiança. Es veu als nois endollats, millor posicionats i cercant la ver-ti-ca-li-tat tan i tan necessària. Les diverses ocasions s´anaven succeïnt i els locals se les veien venir. Als 9 minuts, una pilota recuperada al mig camp per en Roger arriba a Jose Manuel, combina amb en Pol que fa una passada a l´espai perquè en Gabri engalti un xut a mitja alçada que sorprèn al porter suposant el nostre segon gol GOOOOLLLL!!!!, 1-2. Els locals s´han vist superats i l´Infantil C s´ha sentit més còmode en les transicions i hem gaudit de la possessió de pilota al seu camp, pujant les nostres línies. Als 16 minuts de partit el col.legiat, molt discutit pel primer gol i per diverses decisions sobre algunes de les conteses del joc, aprofita una entrada del nostre porter sobre un jugador local a la punta de l´àrea, per xiular una pena màxima inexistent. No diríem que en Marc hagi fet una afortunada sortida, però l´entrada no era mereixedora de penal ni de bon troç. El penal ha estat transformat pel golejador de l´equip local, que avui no hagués marcat d´altra forma. El Sants ho ha intentat perquè no es volia conformar amb l´empat. Hem de reconéixer que ha estat una galleda d´aigua freda i hem atacat amb més cor que cap, però ho hem intentat i no podem retreure res als nois: en Gabri als 17, un xut d´en Polete als 19 o un xut d´en Pol als 27, han estat les millors opcions. El matx s´ha anat diluïnt en un migcampisme d´ambdós equips lluitant pel control de la pilota i amb l´ànsia de marcar el gol de la victòria.
Hem tingut les nostres oportunitats i hem de reconéxier l´esforç del grup, que ha treballat bé. Són partits per aprendre la importància de la intensitat i el marcatge sobre el contrari i entendre que cal aprofitar les opcions ja que el futbol és dinàmic i és fàcil que en una errada nostre, una distracció, una errada arbitral, ens pugui comportar un resultat advers. El que importa però, és seguir progressant el nostre joc: aprendre de les errades, treballar la posició al camp, continuar el treball de combinació i toc a les jugades i passades per cercar dominar la medular. És important la tasca de migcamp, d´enllaç, de verticalitat sobre la porteria rival que pot aconseguir llençar l´equip cap endavant i plantar-nos amb més quantitat i qualitat sobre les porteries rivals, aprofitant la velocitat dels nostres extrems i puntes.
Diu un proverbi anglès: “Una ensopegada pot evitar una caiguda”. Aprenem, i a treballar. Força Infantil C!! , que continuem líders!!!!!!
ZONA MIXTA
EL MISTER
LA GRADA
FFFF