IMPORTANT
Home / Noticies / Cròniques / La crònica del Martí Odriozola

La crònica del Martí Odriozola

El Sants empata a res contra el Cerdanyola (0-0) en un partit ensopit, però amplia el marge respecte al descens

Els de Tito Lossio van patir, però van complir en defensa i, després d’una bona primera part i d’un segon temps poc productiu, sumen un punt més. Quan falten deu jornades, els santsencs ja són vuit punts per sobre del descens.

El Sants necessitava refer-se del mal partit contra el Vilafranca i tornar a puntuar. I els marcadors del dissabte, en què la majoria de rivals directes havien puntuat, urgien als de Tito Lossio no despistar-se per mantenir el coixí amb els seus perseguidors. D’entrada, les baixes d’Alberto per lesió i de Mario Cantí per sanció van obligar a Tito Lossio a fer canvis i van entrar a l’onze Gala i Borrull, poc habituals d’entrada, i va tornar-hi Fran, que feia un mes que no sortia d’inici.

El partit va començar descontrolat i cap equip va aconseguir imposar-se. El Cerdanyola va tenir les primeres arribades, amb un cop de cap de Cano des de la frontal de la petita a centrada d’Àngel de la Torre que va marxar desviat i un refús de Picolo, que va enviar a córner una centrada des del mig del camp. El Sants va respondre i, al minut 8, va disposar de la primera oportunitat: després d’una combinació amb Guille, Fran va enviar la pilota a Aleix, que, des de la frontal, va fer un bon control amb el pit, però no va poder culminar la volea i va acabar perdent la pilota. El partit s’anivellava.

Durant el primer temps, el Sants va tenir més possessió que el Cerdanyola i va arribar amb una mica més d’insistència a la porteria rival. La pilota durava ben poc als del Vallès, mentre que els santsencs vivien tranquils en defensa. De cara a porteria, l’ocasió més clara del Sants va ser un cop de cap de Guille en una falta centrada per Aleix, però la pilota va marxar fregant el travesser.

I al minut 39, el Cerdanyola va capgirar la inèrcia. A la sortida d’una falta, Guille Torres va rematar amb el cap des de la frontal de la petita i va obligar a Yamandú a intervenir. En la segona jugada, la rematada final va marxar desviada. Aquesta ocasió va despertar els d’Antonio Carrillo, que van crear més perill a la recta final, però no van aconseguir res. Abans del descans, el Sants va estirar l’última ocasió del primer temps, però no va arribar a porteria.

A la mitja part, doncs, es va arribar amb l’empat 0-0 i després d’un primer temps amb domini altern i un Sants que havia començat bé, però havia vist com el Cerdanyola s’imposava en els últims minuts.

Ja a la represa, al tram inicial de la segona meitat, Yamandú va guanyar a l’un contra un a Ángel de la Torre, que es va plantar a l’àrea i no va poder superar a l’uruguaià al primer pal. I al llarg del segon temps, el Cerdanyola va agafar les regnes del partit i va ser lleugerament superior als blanc-i-verds. Al minut 57, Roger va entrar a l’àrea i quan ja estava en una bona posició per acabar la jugada, va quedar-se sense angle. Pel Sants, al quart d’hora de la segona part, Navarro va entrar per Borrull, però el xèrif no va crear massa perill. Poc després, Albert López va conduir una bona jugada individual i va rebre una falta prop de la frontal. Pitu va llençar-la, però va enviar la pilota per damunt del travesser. Igual que al cap d’uns minuts, quan Álex Torres va resoldre un ràpid contraatac de l’equip vallesà amb un xut desviat. El Cerdanyola ho seguia intentant i al minut 29 Yamandú va blocar la pilota després d’una recuperació d’Àngel de la Torre i al cap de poc, una nova falta d’Álex Torres va marxar per damunt del travesser. Pel Sants, l’única aproximació va ser de Navarro, que va rematar sense encert una falta centrada per Aleix.

Abans del final, una jugada polèmica a la frontal de l’àrea del Sants va derivar en una picabaralla entre futbolistes i es va estendre a un moment de tensió entre aficions, que es va acabar resolent sense més conseqüències. Al descompte, el Cerdanyola va intentar-ho a la desesperada, però no va trobar porteria i el partit es va acabar tal com havia començat.

Amb el punt que suma el Sants i després de la derrota de l’Ascó i la victòria del Castelldefels, els de Tito Lossio perden una posició i són setzens, empatats a 33 punts amb el Castelldefels, i vuit punts per sobre de l’Ascó, que marca el descens. Dijous que ve, el Sants rebrà a les 20 h al Sant Andreu i el diumenge, a les 12.15 h, a l’Horta, per tancar la setmana de tres partits a casa.

SANTS: Yamandú; Fabregat, Cura, Picolo, Crivillés; Aleix, Guille, Borrull (Navarro, 61’), Gala (Juli, 67’), Gaudioso; i Fran (Sumarroca, 87’).

CERDANYOLA: Briones; Pitu, David López, Dani Martí, Alex Torres; Uri (Guille Torres, 18’), Rubén, Àngel de la Torre, Roger, Albert López; i Carlos Cano.

ÀRBITRE: Josep Ollé Lladó (Tarragona). Grogues als locals Guille, Picolo, Juli, Yamandú i Gaudioso i als visitants Guille Torres i Pitu.

PÚBLIC: 240 persones al Camp de l’Energia.

Check Also

La crònica de l’Albert Postils

El Castelldefels i els errors propis interrompen la marxa triomfal del Sants (2-0) L’equip blanc-i-verd …