IMPORTANT
Home / Noticies / Cròniques / Recull De Premsa #Promo1Cat

Recull De Premsa #Promo1Cat

 

La Web del Camprodon

La UE Camprodon va caure al camp de la UE Sants per 2 a 0 en el partit d’anada de la promoció d’ascens a primera catalana que es va jugar aquest diumenge al camp de l’Energia. El partit, marcat per la forta calor i xafogor, va començar amb tempteig per part dels dos equips.

Extret de http://www.uecamprodon.net/

El Ripolles.info

 

 

El Camprodon necessita una remuntada èpica per ser nou

equip de Primera Catalana

El Sants guanya per 2 a 0 l’anada de la promoció amb un doblet de Sergio Navarro

 

La UE Camprodon haurà d’apel·lar a l’èpica si la temporada vinent vol jugar a Primera Catalana. Aquest diumenge ha caigut per 2 a 0 en el partit d’anada de la promoció disputat al camp de l’Energia. Dos gols de Sergio Navarro, l’ariet de la UE Sants, han deixat l’eliminatòria molt difícil pels homes de Manel Puigverd.

La primera part ha estat igualada amb poques ocasions i al descans s’ha arribat amb l’empat a zero. A la represa, Sergio Navarro ha aconseguit l’1 a 0 al minut 54. Miquel Soler ha tingut la millor ocasió pels visitants però ha tornat a ser Navarro, el “9” dels santsencs, el que ha aconseguit el 2 a 0 definitiu al 78. Tot i així, els barcelonins han disposat encara de diverses ocasions molt clares per ampliar el resultat.

El Camprodon intentarà la remuntada diumenge vinent, 15 de juny, en un matx que es disputarà a les 18.30.

Extret de:   http://www.naciodigital.cat/elripolles/noticia/24128/camprodon/necessita/remuntada/epica/ser/nou/equip/primera/catalana?utm_source=&utm_medium=&utm_campaign=

 

 Golcat.com

 

PROMOCIÓ A PRIMERA CATALANA

ANADA: SANTS 2-CAMPRODON 0 (Diumenge 8/12h)

TORNADA: CAMPRODON-SANTS (Diumenge 15/18:30h)

 

 

En el duel disputat diumenge, la UE Sants ha agafat un avantatge molt interessant per afrontar amb més garanties el partit de diumenge vinent al camp de la Vila de Camprodon. Els nois de Tito Lossio han derrotat per dos gols a zero un rival ripollès que s’ha fos amb la calor del camp de l’Energia i haurà de remuntar si vol jugar la temporada vinent a Primera Catalana.

 

Els dos gols del partit han arribat a la segona part. Després d’un primer temps força igualat, els locals han trencat l’empat amb un gol del pitxitxi Sergio Navarro. Els santsencs han pogut fer el segon gol en una jugada de Samu.

 

Quan els ripollesos podien haver marcat l’empat en una acció de Miki Soler, ha arribat tot just després el segon gol del mateix Sergio Navarro. Els barcelonins ampliaven el marcador i han buscat, sense èxit, ampliar el resultat, molt positiu de cara al partit de diumenge a Camprodon.

Extret de http://www.golcat.com/noticies/1716/L’alegria-va-per-barris

 

FutbolCatalunya.com

 

Els partits d’anada de la promoció d’ascens a Primera Catalana deixen tres clars favorits de cara a l’objectiu final. Però 90 minuts (o 120 o penaltis) són molt llargs…

Tres esperances d’ascens i tres crides a la remuntada. El panorama de la promoció a Primera Catalana ofereix els mateixos tres arguments a les tres eliminatòries. Sant Ildefons, Morell i Sants, per ordre cronològic d’aparició, s’han convertit en els grans favorits, però Lleida Esportiu B, Atlètic Gironella i Camprodon no es voldran rendir malgrat que han d’apel·lar a l’èpica.

LLEIDA ESPORTIU, 1 – SANT ILDEFONS, 2 – Annex Camp d’Esports (400 espectadors) – Àrbitre: Moisés Nogareda

Sobretot, en el cas del filial del Lleida Esportiu, en un cap de setmana negre per a l’entitat, arran de l’eliminació del primer equip a la fase d’ascens a Liga Adelante. Els il·lusionats incondicionals del Sant Ildefons que van viatjar en autocar des de Cornellà de Llobregat van tornar amb la convicció que la feina és a punt de donar els seus fruits.

I és que el conjunt que entrena José Manuel Muñoz ‘Málaga’ va sorprendre el jove equip de la Terra Ferma en només 14 minuts, el temps que van emprar Mario Canti i Marc Llobet per a batre Fran Perales. L’ex jugador de la Gramenet Juanma Miranda, després d’un servei de cantonada, va retallar diferències per a un Lleida Esportiu B que va veure com Carlos Martínez aturava un penalti. La pitjor notícia per al conjunt de Cornellà va ser l’expulsió de Robert Vigara, que es perdrà dissabte vinent (18.00 h.) la tornada.

MORELL, 2 – GIRONELLA, 0 – Municipal d’El Morell (400 espectadors) – Àrbitre: Enrique Arroyo

Els altres dos equips locals van aprofitar bé la seva oportunitat. Són dos conjunts que la temporada 2012-2013 van dir adéu a la Primera Catalana i que, després d’un any a la Segona Catalana, desitgen tornar per la via ràpida. El Morell de Joan Anton Pallarés es va desfer de l’Atlètic Gironella per un 2-0 que no es va fer realitat fins als darrers minuts. Jusi Gavaldà va sorprendre Noel Brufau abans del descans, però no va ser fins al 90’ quan Oscar Pérez va fer esclatar la grada del Municipal morellenc amb un segon gol ‘in extremis’.

No va veure porta el gran golejador del conjunt tarragoní, Samu Blanes, malgrat que va disposar d’una gran oportunitat desviada per Noel. Els groc-i-blancs de Xavi Posas també es van estavellar en l’altre porter, Carles Escrichs. Ara, hauran de suar si volen donar la volta a aquesta confrontació el proper cap de setmana a terres del Berguedà.

SANTS, 2 – CAMPRODON, 0 – Energia (700 espectadors) – Àrbitre: Zoltan Szeibert

I una situació semblant serà la que es viurà a la confrontació entre el Sants i el Camprodon. Sota un sol de justícia al camp del carrer Energia, els santsencs de Henry ‘Tito’ Lossio han pres avantatge en una inspirada segona part de Sergio Navarro, el seu ‘killer’, qui ha definit molt bé en dues accions per a establir el 2-0 que els del Ripollès hauran d’intentar voltejar diumenge (18.30 h.) al seu Camp de la Vila.

La primera part ha estat de massa respecte entre els dos rivals, tot i que Samu, per part local, i els incisius Oscar Molina i Miki Soler, per part visitant, han fet algunes comptades aparicions. A la represa, tot ha canviat amb un conjunt blanc-i-verd més decidit i que ha complert els dos objectius que s’havia marcat el jove Lossio: anar a Camprodon amb gols i no encaixar-ne cap.

Tres favorits i tres aspirants a remuntar. L’ascens a Primera Catalana es decidirà en una setmana. I malgrat els resultats, aquí no hi ha res decidit.

Extret de http://www.futbolcatalunya.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1870%3Amorell-sants-primera-catalana&catid=40%3Apreferente-territorial&lang=ca

 

 

Sants – Camprodon 2-0

Los locales toman una importante renta para la vuelta en un duelo que se ha decidido en la segunda mitad. Tras una primera parte sin goles, el Sants anotó sus dos tantos por medio de Sergio Navarro y los de Tito Lossio desaprovecharon claras ocasiones para certificar un mejor resultado. Por su parte, los de Manel Puigvert desaprovecharon una clara ocasión en la segunda mitad y no pudo llegar con claridad para reducir distancias.

El Sants afronta con ilusión el partido en La Energia [Facebook Regional Fútbol]

Extret de http://www.regionalfutbol.com/promociones-de-ascenso

 

BTV

Victòria del Sants (2-0) davant del Camprodon en el partit d’anada de l’eliminatòria d’ascens a Primera Catalana. Els homes entrenats per Tito Lossio han estat els clars dominadors del matx, però no ho han pogut plasmar en el marcador fins a la segona meitat. Sergio Navarro ha marcat els dos gols santsencs.

UE Sants (2): Blanco, Fabregat, Castillo, A. Navarro, Avilés, Lage, Franco, S. Navarro (min 54 i min 78), Gala, Samuel i Guillem.

UE Camprodon (0): Colldecarrera, Casas, Codina, Maso, Arimany, Galceran, Molina, Carre, Soler, Vila i Molas.

Extret de http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/06/08/la-ue-sants-encarrila-lascens/

 

 

LA CRONICA DE LA TANIA

 

SANTS – CAMPRODON   2 – 0 

 

Sants: Carlos, Fabregat, Castillo, Picolo, Fran, Aleix, Peque, Guille (Alberto 85’), Navarro (Farru 90’), Gala y Samu (Sumarroca 80’).

 

Camprodon: Miquel, Casas (Bernat 55’), Codina, Aniol, Arimany (David 66’), Eric, Òscar, Carre (Gil 74’), Soler, Quetxa (Nil 66’) y Molas (Sama 80’).

 

Árbitro: Zoltan Szeibert. TA: Castillo/Aniol y Molas.

 

Goles: 1-0, Navarro (54’). 2-0, Navarro (78’).

 

 

Victòria blanquiverda que acosta una mica més a l’ascens

 

Abans de començar el partit es va guardar un minut de silenci en memòria de la sogra del nostre delegat Jesús.

 

El Sants va començar el partit molt fort, però poc a poc el Camprodon va anar igualant el joc, que cada vegada era més disputat. La primera ocasió clara del partit va arribar al minut 26, quan Samu es quedava sol davanat del porter Miquel i aquest li prenia la pilota dels peus en intentar superar-lo. El partit va continuar molt igualat però cap dels dos equips aconseguia definir, a pocs minuts del descans Peque ho tornava a provar, però va enviar fora un centre de Samu. Així s’arribava a la mitja part amb el 0-0 inicial al marcador.

 

A la segona meitat ambdós equips van començar molt forts, i els blanquiverds no van voler desaprofitar més ocasions, així que al minut 54 de joc Navarro enviava al fons de la porteria una passada llarga que li havia fet Peque, aconseguint el primer pels locals. Aquest gol no va enfonsar als gironins, que seguien buscant estrenar el marcador, la millor ocasió visitant la va desaprofitar Soler, quan va rematar per sobre de la porteria de Carlos. Els del primer equip tampoc es van arronsar i a força d’intentar-ho Navarro, un altre cop, va aconseguir el definitiu 2-0 que proporcionava un pas de gegant cap a la Primera Catalana.

 

Diumenge, a Camprodon, queda l’última final per aconseguir l’ascens.

 

 

Tània Soler

Enlace permanente de imagen incrustada

Enlace permanente de imagen incrustada

Magnifica foto aerea gracies a Secreteriat SHB

 

Check Also

La crònica de l’Albert Postils

El Castelldefels i els errors propis interrompen la marxa triomfal del Sants (2-0) L’equip blanc-i-verd …