IMPORTANT
Home / Noticies / Cròniques / Resum de Premsa #1Cat1

Resum de Premsa #1Cat1

Esport_CAT ////

#1cat1 J6 | Avià i Sants empaten a un gol en un duel “híbrid” força disputat (1-1)

 

La Unió Esportiva Avià s’ha estrenat a  casa enguany puntuant davant d’una Unió Esportiva Sants que no ha protagonitzat un dels seus millors inicis. Un Sants que encara no coneix la victòria lluny de l’Energia però que segueix esgarrapant punt per ser un més a tenir en compte. Els santsencs han comès diversos erros de càlcul en les accions de fora de joc al primer temps. A la segona part han protagonitzat una progressió important per conservar el punt obtingut abans de la represa amb un cop de sort. El matx ha servit per estrenar la revolucionaria gespa híbrida avianesa 

DSCN2855

                                        Fotografies: Gustavo Ruiz

El matx ha arrencat de forma activa. Divi per l’Avià era el primer en manifestar-se i és que a la sortida d’un servei de banda podria haver obert la llauna als set minuts de joc. El golejador avianès, Marcelo ja avisava al tretze de joc amb un perillós xut de falta. Als primers minuts, els dominis eren locals.

DSCN2819

I és que Marcelo que havia avisat anteriorment per l’Avià marcava el primer de la tarda en un nou servei de falta camí de la mitja hora de joc. Ha deixat clar avui Marcelo Luna que en llançaments de falta és un autèntic especialista.

DSCN2797

De la seva banda, el Sants de Tito Losio, poc protagonista al primer temps disposava d’algun llançament de falta a favor que enviava massa alt. De nou i ja passada la mitja hora amb els verd-i-blancs revifant un xic era l’ex del Pradenc, Aleix Trulls qui enviava un baló massa amunt.

En possible fora de joc que assenyalaria el col·legiat, el pitxitxi santsenc Sergio Navarro feia saltar el porter de l’Avià Sergi Porcel buscant el gol. L’hi ha falta precisió però. Finalment però, els barcelonins trobarien premi amb un gol de Felip Sáez al límit del descans després de superar a la defensa avianesa que s’havia adormit en un moment clau que esdevindria fatídic per als interessos dels d’Albert Garcia.

DSCN2800

Segon temps sense gols i amb un Sants progressista

S’iniciava el segon temps de forma similar al primer amb un Avià ben posicionat sobre la seva insigne i revolucionaria gespa híbrida. Era un altre home però el que seria protagonista en primera instància. Albert Sumarroca destacava al Sants amb una gran acció. Al cantó local, Pau buscava porteria amb una esfèrica que aniria a parar a les mans de Carlos que amb molta intenció blocava el tir als dotze minuts de la represa.

Sumarroca de nou en una gran acció individual amb passada a Navarro sobre la línia de gol toparia amb un defensor local al quinze de la segona. Per l’Avià el golejador Marcelo i Pol Pintó eren els encarregats de dur el perill.

DSCN2833

Miki López aconseguia enviar una bimba a la porteria dels de l’Energia amb la sort que aquesta acabaria a córner. Pau Ragués el botaria sense sort. Acte seguit, Peque pel Sants guanyava un nou córner després de deixar anar un fort xut. L’acció posterior acabaria en res. A més, Noguera de nou ho provaria pels locals. Poc més al Municipal més enllà del resultat final d’empat a un gol.

L’Avià tanca la jornada una plaça per sota i ara és l’equip que marca el descens i la seva possible promoció de salvació. Curiosament té uns registres golejadors molt irregulars amb set gols a favor per set encontra. Una victòria i una derrota així com tres empats.

DSCN2791

El Sants tanca la jornada tercer fent bo aquest punt. Demà però tenen programa la disputa dels seus partits els rivals directes dels de Tito Losio. Tres victòries, dos empats i única derrota. Vuit gols a favor per tres en contra. Arribar i moldre per ara a Can Sants.

DSCN2790

FITXA TÈCNICA

UE Avià: Sergi Porcel, Toni Liria, Marc Torres, Alex González, Marc Guijarro “Gigi,” Gerard Enrich, Divi, Pau Ragués, Joan Noguera, Marcelo Luna, Pol Pintó Miki López. També han jugat: Xavi Boltor, Wahid Rachdi, Diego Vázquez, Abel Cortizo i Ivan Linares.

UE Sants: Carlos Blanco, Sergio Castillo, Alberto Manuel Gómez, Adrián Navarro, Aleix Lage, Marc Franco, Guillem Hernández, Sergio Navarro, Cristian Fabregat, Felip Sáez, Adrià Espinosa. També han jugat: Francesc Avilés, Albert Sumarroca Sergio Arbulu, David Gala i Obong Samuel Ufot Hanson.

Gols: 1-0 Marcelo Luna Sáez (26‘); 1-1 Felip Sáez Vera (45’).

Àrbitre: Josep Faig i Pijuan (Figueres) ha amonestat a dos homes per banda. Els avianesos Miguel -Miki- López  i Joan Noguera Antich i als santsencs Guillem Hernández i Sergio Castillo.

Incidències: Partit corresponent a la jornada 6 del Campionat de Lliga de la Primera Divisió Catalana, grup I, disputat al Municipal Josep Albons d’Avià. El matx ha servit per estrenar la nova gespa híbridade la qual disposa la UE Avià. Una superfície pionera al món. A més, el fill pròdig d’Avià, el pilot de motociclisme de raids Marc Coma ha fet la sacada d’honor del partit. El de KTM s’ha proclamat aquesta setmana campió de ral·lis Cross-country al Marroc a falta d’una prova pel final de la competició.

DSCN2793

Els apunts: -Moha ha deixat el Sants per motius acadèmics. Ara, segons una informació de Carlota Martí, de Sants 3 Ràdio, el futbolista magrebí podria recalar en qualitat de cedit a les files del Dinàmic Batlló barceloní, del grup 2 de Segona Catalana on ha ascendit enguany.

-El porter del Sants, Carlos només ha encaixat dos gols en sis partits i és candidat al Zamora tot i ser jugador del filial.

DSCN2807

Les curiositats: Molt d’esport avui a Avià. Just al costat del camp avianès s’han celebrat les dues hores de Peralada en BTT per un itinerari natural que envoltava el camp dels de la franja blava. A més, i en motiu de la seva celebració, les i els alumnes d’una escola de la població berguedana han aprofitat per vendre productes per finançar-se el viatge de final de curs. Amb l’idíl·lic paisatge berguedà, molta gent ha aprofitat també per practicar parapent al cel.

DSCN2794

Conxita Ferrats saluda a Marc Coma i el seu fill abans del partit // Gustavo Ruiz

Declaracions – Conxita Ferrats, presidenta de la Unió Esportiva Avià 

Enguany s’estrena en la presidència. Quins motius l’han empès a presidir l’Avià i com encara aquesta nova etapa?

L’encaro amb molta il·lusió. De vicepresidenta agafo el relleu per la finalització del mandat anterior i ho faig fins al nou període d’eleccions.

Aquesta setmana destaca per sobre de tot a l’actualitat extra-esportiva i esportiva de l’Avià la instal·lació de la nova gespa híbrida. Quins beneficis comporta?

L’Avià es veu beneficiat econòmicament ja que l’empresa Palau Hybrid ha finançat la gespa, ja que de no ser així, el club no hi podria fer front. A més, el manteniment d’aquesta és més assequible per a nosaltres que no pas la gespa natural que teníem fins ara que ens comportava importants problemes a l’hivern. Per la pluja que cau aquí al Berguedà també ens veiem beneficiats. 

Estem parlant d’una gespa que barreja gespa natural i artificial… Curiós això…

Es sembra la gespa artificial entremig de la natural. La natural sempre es deixa un pel més alta que l’artificial –va per línies, per entendre’ns- de manera que és com tenir un camp de gespa natural, ja que  l’artificial queda completament coberta per la natural.

El pròxim país a tenir aquesta gespa serà Finlàndia, país pioner en moltes coses, tot un referent a Europa. L’Avià però i Catalunya al mateix temps ha estat pioner a nivell europeu i mundial a disposar d’aquesta superfície. Imagino que això us suposa un motiu d’orgull molt important

Evidentment, és una fita històrica. 

L’entrevista s’ha clos amb la típica pregunta dels objectius del club avianès enguany. L’objectiu marcat serà el de salvar la categoria.

Galeria

DSCN2788

DSCN2829

 

DSCN2830

 

  Bon partit, l’ofert pel porter del Sants Carlos

 

DSCN2834

 

Des de dalt

DSCN2841

Una banqueta autènticament autèntica

DSCN2872

 

Tensió momentània

Extret de http://esportcatalunya.blogspot.com.es/2014/10/1cat1-j6-avia-i-sants-empaten-un-gol-en.html

REGIONAL FUTBOL

JORNADA 6

Gramanet – Manresa

Los locales buscarán los primeros puntos de la temporada tras cuatro derrotas seguidas. Por su parte, los de Dani Andreu querrán la victoria para poderse acercar a las primeras plazas de la clasificación.

 

Tecnofútbol – L’Escala 0-1

Un solitario tanto de los visitantes dio su primera victoria a domicilio. Por su parte, los locales demostraron que no están en un buen momento. Con este resultado, los locales seguirán en plaza de descenso, mientras que los visitantes se acercan al liderato.

 

Molletense – Montcada 8-0

El marcador ya refleja en parte lo sucedido en el Vallès. Cuatro a cero al descano, y así fue, ya que en la reanudación cuatro nuevos tantos de los de Toni Filgaira. Goles de Latre (2), Xavi, Valverde, Álex Abad Salas, Santi y A.José. Por parte de los visitantes, Andrés Montero fue expulsado en el 33′.

 

Avià – Sants 1-1

Encuentro donde los locales llevaron el peligro en la primera media hora de juego donde Marcelo Luna anotó un tanto de oportunismo. Después los visitantes equilibraron el juego y un centro de Fabregaten el descuento de la primera mitad, fue rematado de cabeza porFelip en lo que significó el empate. En la reanudación, las defensas se impusieron a los ataques y no hubo más goles.

 

Farners – La Jonquera 2-3

Los locales se adelantaron en el 19′, aunque dos minutos después empataron los visitantes y demostraron su gran puntería. Doblete del visitante Raúl Arjona.

 

Horta – Júpiter

Duelo de históricos en el Feliu i Codina. Los locales situados en la zona media con siete puntos aspiran a ganar a los grisgrana que se han mostrado intratables con su pleno de puntos (12).

 

Vic  – Mollet

Los de Jordi Salvanyà buscarán una victoria que les acerque a las primeras plazas de la clasificación mientras los visitantes de Albert Cámara querrán sumar a domicilio para mantener su plaza de privilegio.

 

Lloret – Banyoles 4-1

Gran triunfo de los de Edu Urdiales que les aleja de la zona de peligro mientras los visitantes se complican su futuro tras cinco derrotas consecutivas.

 

Granollers – Girona “B”

Los locales colideran la tabla con doce puntos y quieren sumar para quedarse en lo más alto en solitario, mientras que el filial está imbatido aunque suma cuatro empate. Difícil pronóstico en un encuentro con ligera ventaja local.

 

Extret de http://www.regionalfutbol.com/1cat1

 

Logo GolCat

PRIMERA CATALANA GRUP 1 (JORNADA 6)

 

 

 

Dissabte 16h | FARNERS 2-LA JONQUERA 3

Dissabte 16:30h | MOLLETENSE 8-MONTCADA 0

Dissabte 17h | LLORET 4-BANYOLES 1

Dissabte 17h | AVIÀ 1-SANTS 1

Dissabte 18h | TECNOFUTBOL 0-L’ESCALA 1

Diumenge 12h | HORTA-JÚPITER

Diumenge 12h | GRANOLLERS-GIRONA B

Diumenge 16h | GRAMENET-MANRESA (seguiment a @Gol_Cat)

Diumenge 16:30h | VIC-MOLLET

 

 

 

La UD Molletense ha destrossat el Montcada amb una golejada d’escàndol per 8 a 0. Els homes d’Antonio Filgaira, intractables a la Zona Sud, han guanyat un rival que ha hagut de jugar molts minuts en inferioritat numèrica. Quatre gols a cada meitat han donat la victòria al conjunt molletà, que suma tots els punts possibles com a local i ja en té 9.

 

 

El FC L’Escala ha encadenat per primer cop dues victòries a Primera Catalana gràcies a un gol de Sile a pocs minuts del final a Can Dragó. Els de Pitu Batlle reforcen la seva bona línia d’inici de lliga i derrotaven un Tecnofutbol que segueix instal·lat en places de descens. Els altempordanesos empaten a 11 punts amb La Jonquera i Sants.

 

 

La UE Avià ha estrenat la seva gespa híbrida amb el primer equip avianés amb un empat a un gol contra el Sants. Marcelo Luna ha avançat els homes d’Albert Garcia però els barcelonins han igualat amb un gol de Felip Sáez. L’empat continua deixant els dos equips amb una sola derrota en tota la temporada, els del Berguedà amb un partit menys al camp del Júpiter.

 

 

Després de dues jornades sense aconseguir-ho, la UE La Jonquera s’ha retrobat amb la victòria al camp del Farners. Els homes de Xavi Agustí han capgirat un gol de Dembo per als locals amb les dianes de Pol Compte i Raúl Arjona. L’exjugador del CE Anglès Marc Casas ha igualat abans del descans i de nou, Arjona, exjugador amb Miguel Angel Muñoz, ara tècnic del Farners, ha establert el definitiu 2 a 3 en els primers gols de la temporada per al davanter ex-Girona B.

 

 

El CE Banyoles no aixeca el cap i ha perdut el cinquè partit de forma consecutiva. Els nois d’Òscar Aja han caigut al camp del CF Lloret encaixant el primer gol ben ràpid, al minut 4 i per culpa de Bader. Agi en dues ocasions i Peke de penal han ampliat les distàncies, sentenciant el duel per als lloretencs, que sumen la segona victòria de la temporada.

 

Extret de http://www.golcat.com/noticies/1903/El-Molletense-treu-els-colors-al-Montcada

 

BTV Notícies - Barcelona Televisió

El Sants empata al camp de l’Avià (1-1)

El Sants ha empatat a 1 al camp de l’Avià. Un punt meritori que manté el conjunt verd-i-blanc en les primeres posicions. El campió del món de raids, Marc Coma, ha rebut un homenatge al camp del seu poble.

Tot això al flamant nou terreny de joc de l’Avià, que combina la gespa natural i l’artificial. Una superfície única a Catalunya. El campió del món de raids i del Dakar, Marc Coma, ha fet la sacada d’honor. Els locals han començat manant en el marcador gràcies a un gol de Marcelo. La resposta dels santsencs ha arribat just abans del descans. Felip Sáez ha fet el seu segon aquesta temporada i ha reestablert l’empat. A la segona meitat, repartiment d’ocasions però sense gols.

Extret de http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/10/11/el-sants-empata-al-camp-de-lavia-1-1/

Enlace permanente de imagen incrustada

Carlota Marti Retresmeten Avia 1-1 Sants

 

 

Check Also

La crònica de l’Albert Postils

El Castelldefels i els errors propis interrompen la marxa triomfal del Sants (2-0) L’equip blanc-i-verd …